Arbetsdag igen! :)

Idag har jag garvat så sjukt mycket på jobbet, Det började som vanligt med morgon gympan, sen en stund senare så tyckte jag att jag hörde ljudet som glassbilen har hemma i svergie...

Då tänkte jag till lite, Japaner är ju bra konstiga men dem kan ju fan inte ha en glassbil åka runt inne på fabriken! :D Och då frågade jag min handledare vad det var för ljud och då pekade han på en liten skrubbmaskin, som en liten tant satt och åkte på och skrubbade golvet med. Och jag kunde inte hålla mig så jag började as garva för att den hade en liten siren som lös med xD Det skulle ni sätt och hört iaf :P Och jag berättade för min handledare att vi har typ samma ljud på våra glassbilar och han förstod att jag tyckte att det var kul ;D

Sen senare på lunchen så satt vi och käkade och pratade lite om sverige och då helt plötsligt kom det en komentar från en av dem att "det bästa med sverige är att man får dricka öl på jobbet" och han menade att dem hade lättöl till lunchen på sandvik. :D Sedan fortsatte dagen och jag klarar faktiskt min uppgift ganska bra :) Fett skojj jobb har jag fått faktiskt!

Sen var det hem och käka middag och kika på lite japansk humorshow... jaa...

Hoppas ni har det bra hemma i sverige, mamma har skvallrat att det är rätt varmt nu :D inte 20 minus iaf :P

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Lillen

8+ grader idag :D du bör blogga mer :D

2011-03-03 @ 14:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0