Då var vi framme!!

Sådära nu ligger jag här på mitt minihotell rum på confort hotel sendai. Det var en lång dag innan jag äntligen komm till den efterlängtade duschen och sängen :) kan säga att sova på flygplan med två skrikandes ungar på var sida i elva timmar är inget att föreslå... Lite roligheter har jag och oscar också treffat på x) haha dels trodde vi att vi hade lyckats glömma packningen i finland xD men som tur var så var den med... sedan så när vi var framme på rätt terminal i tokyo för att flyga vidare så skulle oscar gå på toa och jaa... Han fick en chock, hahaha det var ett hål i marken typ! xD men det visade sig att det var någon special toa som oscar lyckades hitta på iaf. Så ja det finns riktiga toaletter i Japan, Tillochmed dem som skjuter en i rumpan när man är klar xD haha fast jag har inte tordas provat det ännu men... om jag samlar mod kanske det kan bli av någon dag!


Vi fick flyga sammanlagt i 13 timmar, först 1 timme till finland sedan 11 till tokyo och där hade jag och oscar en egen liten tur runt på flygplatsen och lyckades tappa bort oss ett antal gånger men som tur var så gick inte nästa plan förns 7 timmar senare typ, Sen när vi skulle ta nästa plan så var det ett propeller flygplan som vi flög med :) haha vilket oljud men vi överlevde iaf! och det var en upplevelse x) Sen hämtade Fusayo oss som sedan skjussade oss till hotellet och åt middag med oss! mycket trevligt även fast att jag har svårt att hålla ögonen öppna just nu.

Jag skall försöka ladda upp lite kort innan jag lägger mig men annars kommer det snart! jag drar upp samtliga på facebook och dem "bästa" får ni här i bloggen med ;)

om någon läser förståss x)

Kommentarer
Postat av: Dr.Daniel

big in japan!!!

2011-02-21 @ 14:55:19
Postat av: Anonym

upp med korten dirr annars kommer vi till japan och skär dig :D

2011-02-21 @ 14:55:57
Postat av: Röd

Yo, lär ju äta ramen!:D

Och bra med svart bakgrund här

2011-02-21 @ 14:59:13
Postat av: Darta

I AM YOUR FATHER

2011-02-21 @ 15:01:52
Postat av: Vem vare som stava?!?!

den e som e noob på att stava kan gå och lägga sig

2011-02-21 @ 15:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0