Första arbetsveckan slut!

Shulululu...

Idag var det upp som vanligt och iväg till fabriken för sista arbetsdagen :) Jag kom på att jag har glömt bort vad dem gör varenda morgon på fabriken, Dem börjar 8.20 och sen vid 8.30 så har dem morgon gymnastik x) haha och det är så kul o se alla hoppa och studsa runt till den sortens musik som spela xD haha galet..

Aja hur som helst.. Idag fick vi börja jobba, jag arbetar som ingenjör. Min första arbetsuppgift är att automatiser produktions processen för hela produktions avdelningen :) Lite exaktare så ska jag bestämma vilka standard brickor dem skall använda för speciella produkter :D typ en bricka med 250 eller en med 364 men det finns massa olika :P Det är faktiskt riktigt nice och intressant. Sedan under dagen fick jag berömm för att jag var bildad :D haha dem är lustiga Japanerna ;)

Sen till luncen åt jag något cyckling aktikt som var  jäkligt gott!! Sen flög dagen iväg och det kändes som att det var 5 minuter :) Direkt när jag kom hem så tog jag en promenad här i området och knäppte lite kort men det var så mörkt så det var svårt o få fina kort...

När jag kom hem stog det sushi på bordet och dags för middag. Det var godare än i sverige iaf :P fast jag är inte så mycket för det måste jag påstå :D fast vissa sorter va riktigt goda :) Sen provade jag Japansk glass och det var riktigt gott! billigt och gott som fasen ;) Sen har jag bara slappat för att det är fredagkväll ;) Och sedan har jag kommit fram till att Japansk TV är väldigt dålig ^^ iaf vädret! hahaha halva tiden så filmade dem inte ens halva reportern :P och det är typ anime karta och solar med stora munnar :P ganska kul även fast man inte fatta ett smack :P

Nu skall jag sova och imorn ska jag iväg på stora äventyr!! :)

Godnatt, saknar er lite där hemma faktiskt <3

Kommentarer
Postat av: Mer bilder

Lägg upp lite bilder!!

2011-02-27 @ 02:55:39
Postat av: Emil

Shit, glömmer du svenskan? ;D ¨cyckling¨ xD

2011-02-28 @ 20:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0